فیلم| امیر تتلو تحت تعقیب پلیس ترکیه؛ افشاگری دوست دختر خواننده جنجالی در شب کنسرت
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از افشاگری دوست دختر امیر تتلو از این خواننده جنجالی در شب کنسرت او بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، یک دختر ایرانی مقیم ترکیه از اقدامات ضد انسانی امیر تتلو در رابطه کوتاه مدتی که با وی داشته پرده بر می دارد.
گفتنی است، در پی افشاگری دوست دختر سابق امیر تتلو پلیس ترکیه در حال بررسی ادعای مطرح شده است.
فیلم امیر تتلو تحت تعقیب پلیس ترکیه؛ افشاگری دوست دختر خواننده جنجالی در شب کنسرت که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم افشاگری دوست دختر امیر تتلو در شب کنسرت
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
سام

۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
نمیخواد ما رو نصیحت کنه ما خیلی وقته حذفش کردیم.امثال شماها شاخش کردید
علی

۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
دروغ میگی تابلو قیافه ت . دو هفته رفتی خونش عشق و حال تو کردی حالا که نمیخادت . واسه معروف شدنت این جوری مظلوم نمایی میکنی . تو اگه خودت ادم بودی تنهایی یه دختر سالم نمیره خونه امیر تتلو
حسن

۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اتفاقا بنظرم کار خوبی کرده دختری که تا اونجا بره بعد پیش همچین حیوونی بره حقشه
محسن شکاری

۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اینهایی که این حیوون انسان نما رو تایید میکنند اونها از خود این حیوون حیونتر هستند امیر تتلو تمام راهها رو فت از چسبیدن به نظام رفتن به سمت ارزشیها وووو،وقتی هم دید که هیچ راه وکاری نداره ذات کثیف خود را رو کرد با خیانت وهرچه گی دختران را گول میزد وهمه کار با آنها میکرد وحالا باید جواب بده
باشد روزی که این حیوون هیچ چی ندار رو به سزای اعمالش برسه
باشد روزی که این حیوون هیچ چی ندار رو به سزای اعمالش برسه
احمد

۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
شما دارید ازین حرفا میزنید؟؟؟؟
یعنی واقعا شما ضد تتلو هستید؟؟؟
پس چرا اسم قاتل رو خودت گذاشتی؟؟
محسن شکاری؟؟؟???
محسن شکاری از گرگ هم بی صفت تر بود
لعنت به همچین موجودات پست و آشغالی که جان هیچ انسانی براشون معنی نداره
تف به غیرت اونایی که ازین موجودات حمایت میکنن
یعنی واقعا شما ضد تتلو هستید؟؟؟
پس چرا اسم قاتل رو خودت گذاشتی؟؟
محسن شکاری؟؟؟???
محسن شکاری از گرگ هم بی صفت تر بود
لعنت به همچین موجودات پست و آشغالی که جان هیچ انسانی براشون معنی نداره
تف به غیرت اونایی که ازین موجودات حمایت میکنن
ناشناس

۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
من قبلاً دوسش داشتم ولی از سال پیش دیگه این حیون رو آدم حساب نمیکنم
میثم دلی

۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اجازه بدید باور کنیم که فیلم ساختگی ه آخه کسی که براش صف کشیدن این عتیقهرو میخاد چی کار من از تتلو بدم میاد ولی اوسکولم نیستم این حرفارو درنیارید گناه داره ناموسن اخه کسی که بازیگرا تو صف س ک س باهاشن تو رو میخاد چیکار اخه خداوکیلی یک خوشگل نبود این همه نقشه قشنگ میکشین یه داف دوبرتون نبود ،?
ناشناس

۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
به آقای رییسی و امثالش باید نصیحت کنی که اغفال نشن والا ما که حواسمون هست
امیر

۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این بی ناموس رو باید داد دست نیروهای امنیتی ایران اونا بلدن چه جوری این حرومزاده هارو آدم کنند جوری که وقتی ولشون میکنند تا مدتها با کسی حرف نمیزنه حتی میترسن اسم خودشون رو به زبون بیارن
کیا

۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
دمش گرم خوب بهت کرده، وقتی امثال تو به زمین و زمان فحش میدین به خاطر این گندیده ی بوگَنی
سجاد

۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
دقیقا وقتی که بدو بدو می رفتین جاش باید فکر اینجاشم میکردی
عاشق دل پاکت که نشده خریت اول از خودت بوده
تتلو هم یک پست و پلشت هست
عاشق دل پاکت که نشده خریت اول از خودت بوده
تتلو هم یک پست و پلشت هست
خسرو

۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اخه احمق تو باور کردی به زور بتونه یه دخترو ببره انتالیا، چرا الان لششو نمیاره ایران همین دختر، چقدر شما بی فکرو منطق هستین، اینم یه پرستو برای گرفتن تتلو، فرستادن از تلو تلو شکایت کنه بگیرنش،، احمق نباش، نه حامی تلو تلو هستم نه حوصله گوش دادن فحشاشو دارم ولی این دختر پرستوی سپاهه
خسرو

۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
عجب، پس اون اشغالایی که با اسلحه میوفتادن دنبال زن و بچه مردم چی هستن انسان یا حیوان وحشی؟؟
عماد

۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
امیر تتلو هررررر چیییییی که بااااااشه مثل یه سری هنرمند لاشی نون به نرخ روز خور ۱۰۰۰چهره نیست.. لپ کلام با معرفته..
ناشناس

۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اول از همه شما برو غلطای املایی که داری درست کن. خط چهارم و پنجم تلو تلو نه تتلو
بنظرت برای گرفتن تتلو پرستو لازمه !!
پس باید بگم احمق خودتی چون اگر به ایران بود یکشبه با گونی اینجا بود
بنظرت برای گرفتن تتلو پرستو لازمه !!
پس باید بگم احمق خودتی چون اگر به ایران بود یکشبه با گونی اینجا بود
کودک کار وسرپرست خانواده دهه شصتی قم

۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این دختره حقشه، خواسته یکشبه صدتا پله بره، ولی با مخ اومده زمین
ناشناس

۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
کاش بجای اونجات دهنت رو جر میدا که این همه حرف مفت واسه دیگران در میارین شاید تتلو مشکل داشته باشه اما توی نجس سرتا پا ایراد داری مشنگ.حیف اون چیزی که خرج چیز توبشه
ناشناس

۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
تا احمق هایی مثل جنابعالی تو این مملکت هستند گوسفندی مثل تتلو هم خواهد بود.باید به حال این ملت گریست.?
امیر

۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
دقیقا، تویی که خودت رو در اختیار بزغاله ای چون امیر چپلو! قرار میدی و پا میشی میری کنسرت یه الاغ حقت همینه کار خوبی کرده.هر کثافتکاری میکنید بعد گریه و زاری که تتلو ال کرده و بل.
مهدی شهبازی

۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اشتباه نکن تتلو خودشو به همه نشون داد... این هم از انسانین میگفت و میگفت مثلا آدم خوبیه اما ی آهنگ برای حمایت از مردم و اعتراضات داد بیرون اما وقتی دید که به ضررش تموم شده و کنسرتش لغو شده انگار میخواست بمیره که ضرر مالی کرده..!
قشنگ معلوم شد که هزار چهره هست و فقط پول براش مهمه...
همه سوی خویشتن دارن هیچکی افراد کمی به فکر دیگری هستن بیشتر برای منافع خودشون تلاش میکنن
قشنگ معلوم شد که هزار چهره هست و فقط پول براش مهمه...
همه سوی خویشتن دارن هیچکی افراد کمی به فکر دیگری هستن بیشتر برای منافع خودشون تلاش میکنن
حسین طاهر

۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
قدیمیا حرفای قشنگی زدن،میگن هرکی عین خودشو پیدا میکنه!! همتون عین همید،جیک جیک مستونت بود،فکرزمستونت نبود! به قول یکی ازپیامها،تواگه ادم میبودی که یه دخترتنها بلندنمیشه بره ترکیه! تادیروز میگفتی عشقم و فداش بشم و..... همتون اینا فیلمتون،عین همدیگه هستین و همه زندگیتون شده لجن!! بخاطر چنتا دنبال کننده،بخدا عین ته خیار همدیگرو میفروشید! توف به روی همتون که بویی از انسانیت نبردین و حرف از انسایت هم میزنید....
ناشناس

۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
ودهل هنو نفهمیدی سرتون داره شیره میماله؟نون ب نرخ روز خور نیس؟?متاسفم هم برا خودت هم برا طرفدارای خاک بر سرشون(:
ناشناس

۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
برادر اون موقعی ک این حرفارو میزد آدم بود خب؟الانشو تو میشناسی؟هنو نفهمیدی سرتونو داره شیره میماله واقعا ک
امیر

۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
برادری که این سایت ساختی لطف کن کامنت ها رو ببند اونایی که تتلو گوش میدن ... هستن مثل تتلو این کلیپی که این دختره پخش کرده کاملا واقعیه ساختگی نیست و اونایی که میگن حقشه میخواسته نره شما چی شما بودی میرفتیم هم همین حرف میزدی همچین کلیپی تو فضای مجازی پخش میکردی عقب مونده
ناشناس

۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
تا دیروز که میخواستی بچه دار شی ازش حالا چیشدال و بله .هرچند طرف هیچکدوم نیستم
حسین

۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
اول اینکه تتلو از حرام زاده متولد شده شکی نیست ولی توی لاشی هم مثل اون ابلح هستی. اشغالهای. فاحشه
ناشناس

۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
شما هم که غلط املایی داری! "یکشبه" درسته، نه "یکشبه". اون کلمهای که دنبالش هستی "یکشنبه" هست!
مانی

۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
واقعا خاک تو سر اونایی که از تتلو خوششون میاد..آقا الاغهای بیشعور از چی تتلو خوشتون میاد..خودشو شبیه شیطان کرده..بی همه چیز لاشی همون تتلو هست .
مهدی

۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
تو دیگه چقدر احمقی ،،یابو در برابر تو پروفسوره،،تویی که از پپلو تعریف میکنی اصلا تتلوی همیشه مست و نئشه نفهم بیشعور که هیچ وقت تعادل روانی نداره میشناسی؟؟یا فقط چونکه شعرای مذخرفش باب دلت اینجوری ازش تعریق میکنی؟چندسال دیگه خودت ب خودت میگی قبلا عجب خره نفهمی بودما
حسینم

۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
سطح منطق یک تتلو فن ب روایت تصویر???بهتون فش ناموس میده پولتون رو میژنه ب جیب دخترای سرزمنیمنون رو بی اصمت میکنع دخترا رو ب چشم کالا میبینه باز شما ها آنقدر کور هستین ک باز تعصب میکشین حقتونه پولتون رو بخوره فش هم بشنوین
حسینم

۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
نون ب نرخ روز خور نیس؟؟??? اول رییسی بعدش ضد انقلاب اول رو ناو بعدش زندان پول کنسرت میگیرع ولی کو کنسرت دیگ نون ب نرخ روز هم ن نون ب نرخ ثانیههسنش این بی ناموس
کامبیز

۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
دختری که میره خونه پسر اونم مثل تتلو فکر همه چی رو کرده و مشکل داره.
ناشناس

۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
دقیقا همینطوره تتلو مثل بقیه نیس که یه روز میگن برید تو خیابون یه روز میگن بشینید خونه
سعید

۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
با سلام
نمیدونم این تتلو کنسرت میذاره واقعا کیا میرن میبینن؟
اسم خواننده و هنرمندم خراب کرده عنتر
این دختره هم حقشه که همچین بلایی سرش بیاد
آخه عنتر تتلو چیه که تو رفتی پیشش که همچین بلایی سرت بیاره؟
بخدا نگاه کردن بهش کفاره داره
نمیدونم این تتلو کنسرت میذاره واقعا کیا میرن میبینن؟
اسم خواننده و هنرمندم خراب کرده عنتر
این دختره هم حقشه که همچین بلایی سرش بیاد
آخه عنتر تتلو چیه که تو رفتی پیشش که همچین بلایی سرت بیاره؟
بخدا نگاه کردن بهش کفاره داره
ناشناس

۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
والاببربنگال ازاین یاروقشنگتره...چقدرهم که بی تربیت هست ..مشتی دیوانه که پول رونمیدونندچجورخرج کنندمیرندکنسرت این بابارونگاه میکنند..البته ی موقعی دوست اقای رییسی جون هم بودا یادتون هست که؟
ناشناس

۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
تا دیروز رو ناو با ریش امروز مثل افتاب پرست بی ریش نون به نرخ روز خور نیست عجیب اینه که دستگیرم نمیشه با اینکه نقطه مقابل ارزش های دینه اونقد عجیبه که ادم فک میکنه خودش یه برنامه خاصیه برای ساختن نسلی بی غیرت
مسعود

۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
دمت گرم حرفت جای فکر داره واقعا ، با این که ترکیه حیات خلوت نیروهای امنیتی ایرانه ...
ناشناس

۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
اینقد ساده نباشید.این ... با این ادا اطفالش میخواد حاشیه سازی کنه تا یه مدت توی خبر ها و فضای مجازی باشه و معروف بشه .و الا هرزه بودنش داد میزنه.
ناشناس

۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خلایق هرچه لایق توکه میدونستی دوست دخترایه قبلیشم افشاگری کرده بودن پس چرا رفتی باهاش حقته
امین

۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
این داستان ۲ حالت داره
یادختره فیلم بازی میکنه که ۴ نفر ببین که خیلی ضایع بازی میکنه یه بازیگر بهتر میذاشتید.
یااینکه راست میکه ووبه خاطر شکی که به دلیل بلاهایی که سرش اومده دست وپاش رو گم کرده واین مدلی حرف میزنه که اگه اینجوریه باید بگم هیچ کس نمیتونه کسی روبه زور جایی ببره و... پس توخیلی .. خوردی رفتی اونجاکه اون باها سرت بیاد
من نه ازتتلو خوشم میادنه حرفها و کارهاش رو قبول دارم ولی یه راه دیگه برای دیده شدن پیدا کن
یادختره فیلم بازی میکنه که ۴ نفر ببین که خیلی ضایع بازی میکنه یه بازیگر بهتر میذاشتید.
یااینکه راست میکه ووبه خاطر شکی که به دلیل بلاهایی که سرش اومده دست وپاش رو گم کرده واین مدلی حرف میزنه که اگه اینجوریه باید بگم هیچ کس نمیتونه کسی روبه زور جایی ببره و... پس توخیلی .. خوردی رفتی اونجاکه اون باها سرت بیاد
من نه ازتتلو خوشم میادنه حرفها و کارهاش رو قبول دارم ولی یه راه دیگه برای دیده شدن پیدا کن
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها